"Cui i-e frica de" Cafe Deko?

Am descoperit recent pe http://www.220.ro filmuletul asta:

http://www.220.ro/Viata_ca_n_box-103880.html

Nu numai ca am ras cu lacrimi, dar mi-am dat seama ca multi(inclusiv eu) vor recunoaste aici o „bucata” xeroxata din viata lor!

About Docica

Un alt fel de cameleon. Mai multe gasiti in textele mele.

One response to “"Cui i-e frica de" Cafe Deko?”

  1. redboy says :

    Au realizat portretul unei familii normale din zilele noastre.Toate cuplurile se cearta, mai in gluma, mai in serios, si intr-un final se impaca. Din pacate, sunt si unele cupluri care nu se mai impaca, spre bucuria copiilor… :roll:Toti spun ca cearta intr-o relatie e un lucru normal dar, n-ar fi mai bine daca n-ar mai exista deloc certuri ? Insa, si aici intervine acel Ceva din articolul precedent… :DAnyway, am luat prea in serios. A fost si amuzant filmuletul… :)off-topic : Legat de rap… recomand VeritaSaga. La capitolul versuri, sunt favoritii mei. Mereu mi-au fost alaturi. 😛

Lasă un răspuns

