ADI…(3)

Cand o viata se termina, iar omul este invarsta, e natural. Dar cand e copil sau matur, te intrebi de ce „moartea nu alege”?!

* la nici un an dupa moartea finutei parintilor mei, ieri, a murit si mama ei…femeie destul de tanara, zic eu…au ramas 4 copii in urma… stiu ca se spune „de morti numai de bine”, dar cand ma gandesc la femeia asta nu pot sa-mi amintesc nimic negativ…tot timpul blanda, cu zambetul pe buze, puternica, inteligenta, cu o voce de aur…ce sa mai zic? sigur avea si ea defectele ei, dar eu asa am cunoscut-o! Deci: am un dinte impotriva mortii care nu alege! sau poate alege!

azi sunt mai scurta…doar ca nu vreau sa accept ca omul mai si moare!

About Docica

Un alt fel de cameleon. Mai multe gasiti in textele mele.

Lasă un răspuns

