Doar un banc… sau poate nu!

  • Un ţigan este chemat la o sindrofie dată de noii îmbogăţiţi ai Revoluţiei. În timpul chefului, unul îl întreabă:
    – Băi ţigane, la utecişti ai cîntat?
    – Am cîntat, coane.
    – Rău, fiule, rău…
    – La securişti ai cîntat?
    – Am cîntat, coane, ce era să fac?
    – Dar la nomenclatură ai cîntat?
    – Am cîntat, coane, că era pericol.
    Cînd ajunge acasă supărat şi cu originea mototolită, îi povesteşte pirandei ce a păţit, la care aceasta îi zice:
    – Bine, mă boule, nu puteai să spui că nu ai cîntat?
    – Cum să spun, fă, cînd erau toţi acolo?

  •  – Sir, Sir! vine John ţipînd, au intrat hoţii în bibliotecă!

– Da? spune Sir, şi ce citesc?


  •  Internetul este singurul loc în care bărbaţii sînt bărbaţi, femeile sînt bărbaţi, iar fetiţele mici şi perverse sînt agenţi F.B.I.

  •  Bărbaţii şi calculatoarele sînt la fel: sînt greu de înţeles, întotdeauna au memorie insuficientă şi mereu apare ceva mai bun.
About Docica

Un alt fel de cameleon. Mai multe gasiti in textele mele.

2 responses to “Doar un banc… sau poate nu!”

  1. Claudel says :

    Bărbaţii şi calculatoarele sînt la fel: sînt greu de înţeles, întotdeauna au memorie insuficientă şi mereu apare ceva mai bun.asta… a pus capac :)))

  2. redboy says :

    mă bag şi eu în seamă inventând…Femeile şi băuturile (alcoolice) sunt la fel : te înşeală când depinzi de ele, te fac să fii ‘mahmur’ deseori şi, totuşi, mereu îţi lipsec (dacă eşti „femeioolic”).

Lasă un răspuns

