O zi frumoasa

 Astazi, cam toata ziua a fost placuta. E atat de bine sa-ti spuna cineva un „multumesc”! Cand am ajuns la serviciu, unul din baietii mei a facut un lucru deosebit…. apoi, seara, dupa ce am discutat cu niste elevi de a XII-a, unul mi-a multumit ca am vorbit cu ei… ca simtea nevoia asta. Nu-mi venea sa cred… nu ma asteptam. Iar la final… un pusti de a X-a, afland ca voi pleca, aproape a plans…mi-a zis ca ii va fi dooooooor de mine…si lui si celorlalti…ca nu vrea sa plec!…

 Uneori se poate… de s-ar putea mai des…!

About Docica

Un alt fel de cameleon. Mai multe gasiti in textele mele.

One response to “O zi frumoasa”

Lasă un răspuns

