Leul din cuşca orizontală

fără limbă, fără urechi, fără palme
ochiul caută, furişează, adulmecă
scrâşnetul roţilor
un colţ de fotografie.

două boschete, ţânţari,
sirenă,
patru tălpi de fete,
greierii nopţii de mai.

savană cu negri, zâmbet fosforescent,
tobe, miros de cale ferată.

Trenul s-a oprit să 
tragă o ţigară.

pietrele se scurg peste roţi,
peste bănci
mozaicul peronului 
ia un fum
şi pleacă plictisit
în compartiment.

stâlpii se aburcă
molcom spre cuşetele de noapte.

Rapidul taie savana
în ritm de răget, de tobe,
de palme lucioase.

About Docica

Un alt fel de cameleon. Mai multe gasiti in textele mele.

7 responses to “Leul din cuşca orizontală”

  1. Adolf says :

    Ce bazaconii. p.s: Sigur esti ovreica.

  2. Docica says :

    Doamne… omule, de unde ai scapat? Sigur nu mai ai vreo ramasita din camasa ai alba, cu maneci lungi pe undeva? Ce legatura are poezia cu apartenenta religioasa?… Nu-s nici evreica, nici ovreica, nici jidanca… si ca sa anticipez, nici tiganca/ romales!

  3. Adolf says :

    Tu esti cea din poza? Daca da inseamna ca nu esti evreica. Eu n-am vazut poza asta pana acum. Unde era? Bine, am exagerat sau am spus-o intentionat-nu sunt chiar bazaconii, dar nici genul meu de poezii. Adica eu inteleg altceva prin poezie. Si tu mai esti si femeie… bun. Vroiam sa-ti spun ca eu nu plagiez pe nimeni (as fi facut-o acolo, dar „m-a dat afara”, m-a banat pentru ca n-am fost cuminte. Deci eu nu plagiez, nu sunt Eminescu, Goga sau Baudelaire..dar voi fi mai mare decat astia. Imi place cum arata blogul tau. Si continutul …nu e rau, dar mai mult imi place forma. Deocamdata.Acum ma poti bana.

  4. Adolf says :

    Ce legatura are poezia cu apartenenta religioasa?”ARE!ma enerveaza la culme ca trebuie sa scriu literele alea! scoate-le!

  5. Claudel says :

    Ce usor e sa citesti o bucata din viata cuiva, e doar un text, nu vezi decat cuvantul asa cum curge pe o simpla pagina sau foaie de hartie, dar! pentru a intelege cuvantul care poate pentru tine curge simplu fara nici o distanta, fara nici un sens sau fara pic de culoare, nu-ti trebuie decat o pereche noua de ochelari tociti bine prin viata, care de la prima vedere tie-ti lipsesc fara pic de rusine.

  6. Docica says :

    Nu te banez… si n-o s-o fac pana nu vei icalca vreun principu de-al meu… nu stau sa detaliez! Eu sunt cea din poza. Nu conteaza ca sunt sau nu femeie, ti-am mai spus in comentariul de la articolul Pierceul, suntem diferiti, gandim diferit. Eu accept asta… se vede ca tu, nu! Poate ca daca iti place forma blogului, esti mai dispus spre perfectiune formala. Eu nu caut asta, ci doar sa ma refulez. Literele alea… pana si eu le scriu atunci cand am de „pus” vreun comentariu. Ma mir ca tocmai tu, un adept al regulilor (nu-i asa?) sa nu-ti placa regula asta… consideri ca nu sunt necesare? Eu da… nimic de adaugat!

  7. Docica says :

    In legatura cu plagiatul… am fost rea, recunosc… rea intentionat. Nu-i asa ca nu te-a lasat indiferent ce am spus eu, o data ce esti aici, pe blogul meu, comentand? Deci! Imagineaza-ti acum ce rau poti provoca tu celor care nu au destula putere sa suporte ineptiile tale rasiste (desi acum sunt foarte putini oamenii astia)! Totusi, poemul este in stilul lui Toparceanu. Ai citit vreodata volumul Parodii Originale? Incearca… Intr-adevar, ai talent… cu tot respectul pe care-l pot avea pentru tine, recunosc. Ai talent. Si-ti doresc sa ajungi mai mare decat cei pe care i-ai amintit. Dar stii ce? Majoritatea scriitorilor foarte talentati/ de geniu au fost in viata cotidiana niste persoane execrabile. Asa ca tu conditii ai(pricepi ironia? e ultima data cand mai arat direct o ironie. de-acum nu ai decat sa le observi singur, daca te duce capul), mai lipseste realizarea scopului!

Lasă un răspuns

