Mrs Hyde… si un pic de masochism

 De ce atunci cand stim ca lucrurile evolueaza intr-un anumit fel pe care noi nu-l acceptam uneori continuam demersul nostru autodistrugator?… hmmm… suna ciudat… 

 De ce cand stii, draq, ca oricum nu va iesi nicio branza din ce speri sa fie, tot te duci sa-ti ineci singur corabiile?… hmmm… prea argotic!

 Il vad pe Mrs. Hyde… il stiam dinainte de a-l vedea. De ce l-am acceptat?… masochismul asta… naivitate sau prostie?… doar masochism!

About Docica

Un alt fel de cameleon. Mai multe gasiti in textele mele.

2 responses to “Mrs Hyde… si un pic de masochism”

  1. Anonymous says :

    Esti ovreica? Adolf.

  2. Docica says :

    Nu sunt si nici nu mi-as dori sa fiu. Nu sunt nici tiganca, si ma simt foarte bine in pielea mea de romanca. Problema e ca ma mananca pielea (asta de romanca) atunci cand am de-a face cu oameni cu obsesii.

Lasă un răspuns

