Pierceul…

 Deja m-am obisnuit… am invatat sa „jonglez” cu pierceul pe care-l am. Cand „nu trebuie” sa fie, „nu e”, cand nu-i nicio problema, il simt de parca il am de-o viata!

 Nu-mi pare rau ca il am. Si mai mult decat atat imi va aminti mereu de cel care mi l-a facut. 😦

About Docica

Un alt fel de cameleon. Mai multe gasiti in textele mele.

5 responses to “Pierceul…”

  1. Adolf says :

    Am si eu o curiozitate: ce zodie esti?

  2. Adolf says :

    Am vazut- sagetator.ce inseamna asta si de ce m-ai atacat acolo?- fine1 Adolf: fa-te sapun (si nu “mana pe tine!)esti „feminista”, draga?

  3. Adolf says :

    Unde ai cercelul? Unde ma gandesc eu?

  4. Docica says :

    :)) Fraza pe care ai scris-o aici este o ironie intoarsa. Adica o fraza pe care oamenii o asociaza cu doctrina nazista, spusa tie, un neo-nazist! A avut efect? Cu siguranta, deoarece nu doar ca mi-ai raspuns pe blogul ala, ci si pe al meu! Ca sa intelegi corect, nu ma asteptam la efectul la care te gandesti tu, ci doar la cel comparabil cu o reclama negativa: enerveaza, dar atrage atentia! Continuarea e un joc de cuvinte ( sa pun mana pe tine) cu dublu scop: 1. sa vad daca te prinzi si 2. cu un mesaj indirect, pe care-l poti interpreta cum vrei (erotic, amenintator etc.)… vezi ca acolo am zis : SI NU…! Nu sunt feminista… nu cred in egalitatea femeilor cu a barbatilor… si nici in egalitatea dintre oameni. Cred ca suntem diferiti intr-un mod pozitiv. Cercelul… nu stiu unde te gandesti, dar eu il am in buza! Doresti mai mult?

  5. redboy says :

    Această postare a fost eliminată de către un administrator de blog.

Lasă un răspuns

