R.I.P. Anca Parghel

 Dumnezeu sa o ierte! Una din cele mai bune voci ale Romaniei, o artista exceptionala si una din vocile mele preferate de Jazz…. am ramas fara cuvinte 😦 

About Docica

Un alt fel de cameleon. Mai multe gasiti in textele mele.

2 responses to “R.I.P. Anca Parghel”

  1. Docica says :

    Din pacate nu am vazut-o pe viu. Din interviurile si emisiunile de pe la TV, Anca Parghel nu mi-a placut aproape deloc. Ca om, Anca cea de pe TV nu mi-a placut. Dar ca voce, ca adevarat artist ( banuiesc si ca prof. de muzica) e exceptionala. Mi se pare cea mai buna voce de jazz de la noi.

Lasă un răspuns

