Prajituri

  Ieri am facut Alba ca Zapada… ma laud, dar mi-a iesit foarte gustoasa! Nu e foarte greu de facut daca ai destula vointa! Oricum mi-a luat cateva ore pentru ca am pus toate cantitatile la dublu.
 Asta e reteta!
 Si asa arata prajitura:                                                                                                                             

About Docica

Un alt fel de cameleon. Mai multe gasiti in textele mele.

One response to “Prajituri”

  1. Paul Gabor says :

    si sotia mea face niste „alba ca zapada” de mori….imi place bloguletul…felicitari si salutari din Spania…

Lasă un răspuns

