Un raspuns indirect

       Acum ceva timp adresam o intrebare retorica. Venise Tudor Gheorghe in Galati si eu am savurat spectacolul cu sufletul la gura. Eram impresionata, asa ca am intrebat:

  •  Cand reveniti, maestre, in Galati?

 Tocmai mi s-a raspuns: Concert (extraordinar) normal cu Tudor Gheorghe pe 5 aprilie!

 Mi-am cumparat deja bilet. Si nu doar ca revine in Galati cu un nou spectacol la atat de scurt timp, ci primesc si bonus: vine cu tot cu orchestra.

 Abia astept luna aprilie!

About Docica

Un alt fel de cameleon. Mai multe gasiti in textele mele.

Lasă un răspuns

