Trupa mea!

       Am gasit o leapsa acum ceva timp si mi-era prea lene sa particip si eu, dar pana la urma tot m-am bagat. Asa ca leapsa e urmatoarea:

-Go to Wikipedia. Hit “random” . The first random Wikipedia article you get is the name of your band.
-Go to “Random quotations” . The last four or five words of the very last quote of the page is the title of your first album.
-Go to Flickr and click on “explore the last seven days” . The third picture, no matter what it is, will be your album cover.
-Use Photoshop or similar to put it all together.

 Ciudat nume de trupa mai am si eu… oricum suna bine… si numele si trupa 😉

  Acu’ ce sa zic? Tipu’ a fost un senator american de pe la 1800 si ceva… numai ca Sebastian e numele meu preferat, asa ca tot ma simt cumva atasata de virtuala trupa. Iar titlul albumului?! Pai ma defineste intr-un fel… Oricum mi-a parut bine ca fotografia gasita e alb-negru. Ce muzica va suna in boxe?… desi prefer rock-ul, cu siguranta aceasta va fi o trupa de urban jazz… asa ca veti asculta jazz! 

 Pofta buna!…. aaa…. auditie placuta!… iar leapsa as vrea sa mearga la Claudel si la cine mai doreste.

About Docica

Un alt fel de cameleon. Mai multe gasiti in textele mele.

One response to “Trupa mea!”

  1. sunetul-mai-tare says :

    prea tare! are si mesaj:)) hands off!:))

Lasă un răspuns

