Daca as putea

 O alta leapsa, de data aceasta am luat-o la intamplare, de pe un site (habar nu am care): 

  • Daca as putea ,as vrea sa fiu …


    O FLOARE:
    cicoare
    UN ANOTIMP:
    vara
    O CULOARE:
    rosu
    UN ANIMAL:
    pisica
    UN OBIECT VESTIMENTAR:
    rochie
    O PIESA DE MOBILIER:
    biblioteca
    UN VERS:
    ” Nu credeam sa-nvat a muri vreodata”
    UN PEISAJ:  
    piscuri de munti
    UN OBIECT:
    stilou
    UN INSTRUMENT MUZICAL:
    saxofon
    UN COPAC:
    arin
    UN ORAS:
    Viena
    O PERSOANA PUBLICA:
    Misu Bendeac
    O CARTE:
    Poveste fara sfrasit ( Michael Ende)
    UN FEL DE MANCARE:
    pui cu bambus
    UN SUPEREROU:
    Batman
    UN FENOMEN AL NATURII:
    vant 
    UN FRUCT:
    mar
    O PARTE A CORPULUI:
    mana

  Leapsa merge mai departe la cine doreste.

About Docica

Un alt fel de cameleon. Mai multe gasiti in textele mele.

One response to “Daca as putea”

  1. FLORIN says :

    am preluat eu …;)

Lasă un răspuns

