Mi-am luat teapa

       Tocmai ce zisesem ca nu am chef de pacaleli si iata ca m-am pacalit singura! 

 Mi-era o foame de lup si ce mi-am zis?! Ia sa scot de la congelator gasca si sa o pun la dezghetat! Ca poate-mi frig o pulpa la gratar! Si am scos-o… aveam de ceva timp o „gasca” intr-o punga mare de culoare alba. De fapt nu stiu de ce am presupus mereu ca acolo e o gasca… habar nu am cine mi-a dat-o… mama, bunica, nus’… Ideea e ca am tot amanat sa o dezghet pentru ca mi-era sila sa gatesc ceva atat de mare. Dar azi m-a apucat harnicia. Tocmai azi, de 1 Aprilie…

Dau sa rup punga si ce sa vad?! Un ghiveci de culori amestecate cu gheata… ceva rosu…hmmmmm, cam prea intens pentru carne! Imi zic: o fi ficat! Dar in rest, ce naiba o mai fi?! Clar, gasca nu e, ca-s prea multe bucati…. in fine, o las in apa….

 Asa ca acum ma apuc sa-mi fac de mancare. Stiti ce a iesit din GASCA? Pai a iesit asa: doua pungi cu vinete si o groaza de pungi cu ardei rosu si verde taiat cubulete. 

Tot gustos este.

……………………………………………………………………………………………………….

 Am tras si o fuga pana in piata si pe langa mere si portocale am cumparat 3 fire de narcise. Nu-i asa ca-s frumoase?

 Iar zilele astea am pozat un apus… tot cu mobilul…

        Ce ghiveci mai fac si eu! 

 VINETE +  ARDEI GRAS +  NARCISE +  APUS ……….

About Docica

Un alt fel de cameleon. Mai multe gasiti in textele mele.

2 responses to “Mi-am luat teapa”

  1. Catalin Tecaru says :

    Ha! Gasca, ce mancare „patetica”…get it? :)))

  2. Docica says :

    :P.. pai domn’e are asta un ficat, ca alearga de mori prin frigider… de aia am ramas doar cu vinetele!

Lasă un răspuns

