Timp peste timp

… e deja 2 mai si eu voiam azi sa merg la cross, la ora 10… dar nu am fost. motivele nu conteaza. e de ajuns atat, ca nu am fost.
… ne-am schimbat sediul cenaclului. de fapt nu stiu cum, nu-l mai simt atat de mult „al meu” , asa cum il simteam in trecut. ideea e ca ne-am mutat intr-un apartament in spatele prefecturii… e frumos… si cam atat.
… astept sa se intample ceva… imi doresc sa vina luna iunie, dar nu vreau sa treaca timpul…
… ieri, de 1Mai, veneam spre casa, era tarziu si mie imi venea sa rad: sunt in viata! Doamne, sunt in viata si e asa de frumos totul! oare cati oameni sanatosi realizeaza miracolul vietii?! aseara eram fericita…
… inca un lucru dezamagitor la tara asta de rahat (a se citi Romania!): au plantat palmieri in Galati! vrem sa parem ceea ce nu suntem… forme fara fond!
… am inceput sa citesc Pendulul lui Foucault (Umberto Eco)… nu credeam ca ma va impresiona atat de mult o carte care intra pe domeniul masoneriei;

About Docica

Un alt fel de cameleon. Mai multe gasiti in textele mele.

Lasă un răspuns

