Cu intarziere de 10 zile

  • Sunt nascuta pe data de 10 (decembrie).
  • Cand am primit-o pe Cocaina era foarte micuta, dar nu stiam ziua ei de nastere, asa ca am stabilit la veterinar, pentru a completa in carnetul ei de sanatate, data de 10 (mai).
  • Cand am votat pentru prima oara in viata mea, s-a intamplat sa fie data de 10 (tot decembrie), la turul doi al unor alegeri prezidentiale.
  • (Nu am luat foarte multe note de 10 la viata mea, dar imi place sa pun nota 10…)
  • Blogul acesta a luat nastere anul trecut pe data de 10 AUGUST! (nimic planificat)
  • Mi-am amintit ca am implinit un an in blogosfera azi, deci cu 10 zile intarziere (sincer!)
  • Luna aceasta am scris 10 articole (fara nicio intentie anticipativa; de fapt le-am numarat dupa publicarea acestui articol, asa ca l-am reeditat; stiuu, asta e nr. 11).
  • Am inceput sa scriu acest articol la ora 23 fara 10 minute (din intamplare).
Desi e cu intarziere, imi urez: La multi ani! la muuuuuuuuuuuulti ani… sau macar la inca 10 ani!
Si sper sa imi amintesc la timp in ….. 2010!
About Docica

Un alt fel de cameleon. Mai multe gasiti in textele mele.

2 responses to “Cu intarziere de 10 zile”

  1. sunetul-mai-tare says :

    la multi ani! si la multe articole pe-aici!

Lasă un răspuns

