Iarna unei lumi necunoscute

    E ger. Uneori si frigul are coltul lui rezervat in inima mea. Desi nu suport iarna, in momente rare se intampla sa ma confund cu ea. Cine sunt? E prea tarziu sa-mi pun intrebarea asta… e prea tarziu, adica e 9 jumate seara si eu sunt adormita. Ocolesc subiectul, stiu, dar gerul asta imi amorteste degetele (si nu ma refer la frigul din casa, ca aici e cald) si inima. Sunt o carte pe care am inceput sa o citesc de vreo 5 ori si nu am terminat-o niciodata. Iarna i-a inghetat paginile. Chiar sa se intoarca sarpele si sa-si inghita coada?
 Azi sunt in iarna unei lumi necunoscute.
  

About Docica

Un alt fel de cameleon. Mai multe gasiti in textele mele.

One response to “Iarna unei lumi necunoscute”

  1. cezara says :

    Salut, Am placerea sa te anunt ca am lansat un forum destinat locuitorilor orasului Galati. Forumul este realizat sub forma unui ghid informativ cu sectiuni de discutii care sa acopere toate zonele interesante pentru galateni.Propunerea mea este de a promova atat blogul tau in cadrul forumului cat si forumul in cadrul blogului, un parteneriat din care consider ca are toata lumea de castigat.In cazul in care esti interesat, adresa forumului este http://www.galatiforum.ro/Pentru mai multe detalii: ana@leadsystems.roNumai bine,Ana.

Lasă un răspuns

