Jocuri logice

   Am cumparat ieri de la DeAgostini 3 jocuri. Sunt genul de jocuri pe care le ador (de tip puzzle, de logica matematica, spatialitate si creativitate).

Crucea m-a incurcat putin la inceput, dar acum reusesc sa o imbin in 20 de secunde. Fereastra gordiana inca nu o pot rezolva fara instructiuni, iar Inelul l-am scos din intamplare… adica miscam piesele cu viteza si sincer, nici eu nu mi-am dat seama cum l-am scos. Acum incerc sa-l bag inapoi… da’ nu prea-mi iese.

 Cine doreste sa-mi faca vreun cadou are un indiciu acum: vreau TOATE jocurile de la DeAgostini (se gasesc pe la punctele de distributie presa).

About Docica

Un alt fel de cameleon. Mai multe gasiti in textele mele.

One response to “Jocuri logice”

  1. pdnagan says :

    sunt tari de tot jocurile .Am si eu vreo doua

Lasă un răspuns

