Ghici cine vorbeste

   Vreau sa-mi incep o colectie Disney… mai exact, vreau sa gasesc filmele de animatie pe care le-am iubit si sa le pun la popreala. Si mi-as mai dori sa gasesc tot felul de albume de cantece pentru copii, audio-books si sa-mi fac curat in CD-urile cu muzica simfonica.
  Zilele astea sunt ciudate. Sunt o noua eu, o femeie pe care o descopar curioasa si nu chiar placuta. Sunt diferita si totusi la fel cu atatea altele. Ma vad ca intr-o oglinda veche si argintata care trimite spre mine imagini valurite. Astept fiecare senzatie cu intrebari retorice, mi-e greata, ma doare capul si am stari confuze. Dar numar zilele si calculez fiecare dimineata si seara. Azi am in jur de 4 saptamani si ceva… de cand a venit barza.
   Daca va fi baiat il va chema Sebastian, cu siguranta Sebastian. Dar daca va fi fata nu sunt sigura. Deocamdata ne-am oprit la Antonia. Orice ar fi e important sa fie sanatos.

About Docica

Un alt fel de cameleon. Mai multe gasiti in textele mele.

2 responses to “Ghici cine vorbeste”

  1. roxanaember says :

    Felicitari !:) Eu inca imi mai aduc aminte ca ma uitam cu tata la desene animate cand aveam vre-o 5-6 ani si am plans foarte mult cand mi-a disparut jucaria de plus,mare cat mine-Miky Mouse ,la camin(4 ani..cam asa ).Inca mai am cei 3 ursi de plus( care acum au 13 ,14 si 15 ani) pe care i-am primit cand eram micuta,si imi plac foarte mult.Imi aduc aminte ca inca sunt copil atata timp cat zambesc cand ii privesc.

Lasă un răspuns

