Surpriza de duminica

   Astăzi am avut două cursuri la facultate. O zi intersantă, în care am râs destul de mult, ținând cont că am citit/ studiat Cântăreața cheală, de E. Ionesco. Iar când am ajuns acasă mă aștepta o surpriză: Radu mi-a pregătit o pâine aburindă. Eu ador pâinea facută în casă și mai ales cea de tărâțe. Iar el a scos de la cuptor așa ceva:

 Sorry ca nu este mai clară, dar poza a fost făcută cu mobilul (2mega).
Pot spune că a fost foarte gustoasă cu niște caș proaspăt de oi!
About Docica

Un alt fel de cameleon. Mai multe gasiti in textele mele.

One response to “Surpriza de duminica”

  1. Aliosca says :

    Daca stiam ca te entuziasmeaza asa de tare iti faceam si o 'maliguta in forma de rinichi.

Lasă un răspuns

