Ce avem noi aici?

Sper sa rezistați până la final!

http://www.220.ro/emb/cFvET3rDkK&from=ZG9jaWNh
Vezi mai multe din Funny pe 220.ro

Rasu’ plansu’
Eu nu mai am cuvinte. Voi?

About Docica

Un alt fel de cameleon. Mai multe gasiti in textele mele.

6 responses to “Ce avem noi aici?”

  1. Claudel says :

    bau, ia zi iti place cum dau astia din cap?http://www.myspace.com/mortadmetal

  2. Docica says :

    :)) sunt ok… imi plac. tks de link. tu ce faci? esti in tara?

  3. keltoighost says :

    Simona 😀 Ia uite peste cine dau eu 😀

  4. Just another day past me.... says :

    docica , am rezistat eroic la clip…. si-am facut'o in speranta ca voi castiga cateva minutele pe'un chat sau telefon ceva de'o barfa 😉 … long time .. no see … ! hope you're well 😛

  5. Virtualkid says :

    doru este un baiat de baiat!dorule, dorule! nu ne-ai aratat daca ai facut caca!

  6. Claudel says :

    nu s nebunici… poate prin august o sa vin dunno yet

Lasă un răspuns

