Crema anti-vergeturi

    Cand nu esti genul care sa se demacheze in fiecare zi si sa se unga din cap pana-n picioare cu tot felul de alifii, ajungi sa regreti ca nu te-ai ingrijit la timp. Iar dintre toate nenorocirile , cea mai rea este sa-ti apara vergeturi. O data aparute, singurul tratament util ar fi chirurgical. Orice ai incerca, ele nu mai dispar.
   Totusi, daca vergeturile sunt inca in stadiul roz-rosu (nu sunt inca cicatrizate) si le tratezi cu crema, pielea isi poate reveni. Sincer, inca nu stiu daca doar se observa o ameliorare sau dispar de tot, pentru ca eu nu am decat 3 zile de cand am descoperit doua creme extraordinare.
  Una dintre creme am cumparat-o acum vreo 2 ani si am dat pe ea 8 lei. Acum e in jur de 10 lei cutia de 250ml. Eu o foloseam doar iarna, pe ger puternic, deoarece e foarte grasa. Contine extract de galbenele, dar si polen sau miere (desi nu scrie ca ar contine, miroase a miere, iar Radu e alergic la ea… el fiind alergic la polen).

Cealalta e o crema cu bitter suedez de care am aflat de pe net. Am dat pe ea 11 lei. Folosite impreuna, fac minuni. 
   Dupa doar 2 zile vergeturile mele s-au redus foarte mult… ma tot uit si nu-mi vine sa cred! 
Sper sa va ajute descoperirea mea.
About Docica

Un alt fel de cameleon. Mai multe gasiti in textele mele.

Lasă un răspuns

