Un alt ‘La multi ani!"

     Luna asta blogul a implinit 2 ani. Logic, iar am uitat… ceea ce confirma din nou ca nu ma preocupa aniversarile. Totusi, in loc sa-mi urez „La multi ani!”, mai degraba ma gandesc la cat de repede au trecut cei 2 ani  de cand scriu aici. Singurul regret pe care il am e ca in ultima perioada am scris foarte rar. In rest totul e caldut si in asteptare.

About Docica

Un alt fel de cameleon. Mai multe gasiti in textele mele.

2 responses to “Un alt ‘La multi ani!"”

  1. sunetul-mai-tare says :

    la multi ani! ce repede trece timpul. sa ne dai vesti bune!:)

  2. Docica says :

    multumesc. abia astept sa-mi vad fetita sau baiatul. ultima luna e dificila…dar trece si asta.

Lasă un răspuns

