Metoda de calmare

  Antonia nu plange des, dar cand plange se aude pana la Polul Nord… am incercat cu tot felul de metode: o incalzesc cu feonul usor, pe burtica, ii dau picaturi anti-colici, o legan sau… ii canta Radu. Dintre toate, cel mai bine merge urmatorul cantec:

  … de fiecare data face niste ochi mari, asculta si se calmeaza… se vede treaba ca-i place country! (mie imi place mai mult varianta lui Tennessee Ernie Ford)

About Docica

Un alt fel de cameleon. Mai multe gasiti in textele mele.

One response to “Metoda de calmare”

  1. Anca G. says :

    antonia o sa aiba o copilarie fericita.tin minte ca maica-mea avea magnetofon. mi se parea atat de mare si urat..dar cand incepea sa cante era o minune (pana bateau vecinii in calorifere). beatles, abba, zeppelin..ce prindeam. Necazu-i ca nu prea prindeam, pentru ca se gaseau foarte greu.

Lasă un răspuns

