O zi ca o proza scurta

       Stiuu, am furat titlul de la Mircea Nedelciu. Dar nu-i asa ca suna bine?!
   Azi am primit trei pagini de bibliografie si aproape doua ore de pauza de la rutina mea zilnica. Pana saptamana viitoare trebuie sa-mi programez o intalnire cu Borges. El vrea. Eu nu vreau. Si cica semestrul asta iar dau nas in nas cu Cartarescu (cacofonie intentionata!). Si iar o sa stramb eu din nasul meu si el dintr-al lui… de fapt nu stiu daca el va stramba din ceva sau ceva, dar eu sigur voi…
   Suna mai bine titlul cursului: Textul mitofolcloric decat ceea ce voi studia efectiv la curs. Repetam intr-un fel anul I de facultate. Fain, dar desuet.
   La ce sa-mi iau disertatia? Cred ca voi merge pe proza scurta… pe proza foarte scurta! Poate chiar pe blog!

About Docica

Un alt fel de cameleon. Mai multe gasiti in textele mele.

Lasă un răspuns

