M-am nascut de ziua mea

   

     Stiati ca primul premiu Nobel a fost acordat de 10 decembrie 1901 ?! Interesant, caci multi ani dupa au fost acordate premii Nobel in aceeasi zi. Si tot azi e Ziua internationala a Drepturilor Omului. 

Clar! M-am nascut intr-o zi frumoasa.
    
About Docica

Un alt fel de cameleon. Mai multe gasiti in textele mele.

7 responses to “M-am nascut de ziua mea”

  1. Liz says :

    La multi ani frumosi si fericiti, Simone!!

  2. Anca G. says :

    la multi ani langa cei pe care-i iubesti! asa vor fi sigur fericiti!

  3. Docica says :

    Multumesc mult. Mie nu-mi place iarna, dar luna decembrie e o exceptie…eu iubesc sarbatorile si ma bucur ca m-am nascut chiar pe la mijlocul lunii.

  4. Anonymous says :

    ti as ura un la multi ani, dar au trecut prea multi anisa speram ca sanatatea e mai buna decat toateam uitat

  5. Docica says :

    au trecut prea multi ani? nu inteleg. sanatatea este intr-adevar mai buna decat toate… totusi, cine esti?

  6. Anonymous says :

    nu ti zic ca musti, sarpe

  7. Docica says :

    :)). nu mai musc. am devenit sarpe de casa, hotule.

Lasă un răspuns

