Cum mai ajunge lumea pe blogul meu

  Vechea si uzata intrebare pe care toti o adresam din cand in cand. Eu ce sa spun?! Interesante rapunsuri:

  • citate care ma reprezinta: pai daca te reprezinta PE TINE de ce le cauti pe la altii?!
  • docica:… cauta si tu in dictionar
  • mi-am luat teapa: sigur nu de la mine.
  • blog interesant: mersi, chiar sper sa „nu-ti iei teapa
  • bloguri interesante discutii din ore: ore de la scoala? mie-mi plac alea despre literatura; dar tinand cont ca eu sunt profa, nu cred ca te intereseaza aceleasi discutii ca pe mine!
  •  cat costa un om: de ce?! vrei sa cumperi unu’?
  • cat costa un om mort: nu-ti ajunge unu’ viu?! 
  • ce inseamna kadis: …acelasi sfat, cauta in dictionar! e o rugaciune evreiasca;
  • ce inseamna numele antonia: sper ca te-am lamurit mai bine decat wikipedia!
  • jocuri logice: si mie imi plac.
  • diploma de prostie: banuiam eu ca azi se acorda diplome chiar oricui!
  • cum sa intru pe feisbuc: in primul rand scriind corect feisbuc!
  In mare cautarile sunt totusi ok…bine ca nu au ajuns pe aici unii de cauta porcosenii!
About Docica

Un alt fel de cameleon. Mai multe gasiti in textele mele.

Lasă un răspuns

