Take, Ianke si Cadir

    Am fost alaltaieri la piesa asta clasica. 60 de lei biletul, dar a meritat! Intr-adevar, vedeta spectacolului a fost Ioan Gyuri Pascu, dar personal am preferat interpretarea lui Niculae Urs…SUPERBA!
   Nu stiu ce sa apreciez mai mult: regizorul Doru Ana sau actorul Doru Ana…cred ca regizorul. Mi-era un pic teama de vreo punere in scena post-moderna, dar in sala m-am intalnit cu o poveste pe cat de clasica pe atat de fermecatoare. Finuta a fost si trimiterea politica la ministrul ala…mic. Totul cu gust si bun-simt.
  Ioana Ancea a jucat memorabil in rol secundar, o baba Safta care incununeaza toate babele safte care au existat vreodata.
 Daca ar fi sa gasesc un minus spectacolului, spun ca nu m-a convins Maria Junghietu. Nu am simtit-o pe Ana…a fost mai mult omul real decat personajul. Si asta a provocat piesei iesiri din poveste. Dar insumand, hohotele au continuat si dupa incheiere, cand, la aplauze, Niculae Urs a revenit pentru cateva secunde in rolul evreului.
  Imi mai pare rau de un lucru: biletele fiind atat de scumpe, in sala, media de varsta era 40-50 de ani, iar in parcare prea multe masini de fite. Intr-un fel s-a simtit snobismul. Si e pacat ca la o piesa ce spune un adevar atat de franc (iubirea invinge orice complex, religie si tabu) sa nu poata accede decat o minoritate reprezentata prin ban.

About Docica

Un alt fel de cameleon. Mai multe gasiti in textele mele.

Lasă un răspuns

