Un Craciun mai special

Chef de ras. Am intrat pe Cleverbot. Uitati aici mostra de discutie:

Eu: Tu stii ce e Craciunul?
Cleverbot: I see. Do you see?
EU: Dar colindele stii ce sunt?
Cleverbot: Moldova.
Eu: Aha. La ce folosesc colindele?
Cleverbot: La anii mei.

Eu: Oamenii, de Craciun, sunt mai buni si mai cuminti.
Cleverbot: Ai zis k esti baiat si te cheama alex.
Eu: Desigur. Si pe tine cum te cheama?
Cleverbot: Allora sei una persona.
Eu: Deci, sa revenim la subiect, Paste Fericit!
Cleverbot: Non.

Eu: Atunci ce vrei de fapt?
Cleverbot: Fata.
Eu: Cat?
Cleverbot: Meow.
Eu: Stiuu… Dar tu stii ce ingroapa matza?

 

Si o dedicatie, asa, ca vine Craciunul:

Etichete:, , , , ,

About Docica

Un alt fel de cameleon. Mai multe gasiti in textele mele.

One response to “Un Craciun mai special”

  1. Anca G. says :

    :)) mi-a adus zâmbetul pe buze așa, de dimineață

Lasă un răspuns

