Papanasi cu dulceata… tot de visine

Zilele astea pluteste in aer o stare de dulciuri parfumate. Ieri am facut papanasi. Am ales o reteta de-a lui Radu Anton Roman. Intai pozele si apoi povestea:

Si acum povestea ( va voi da cantitatile duble, ca tot e vreme de sarbatoare):

  • 4 oua,
  • 4 linguri faina,
  • 4 linguri gris,
  • 800-1000 g branza de vaci, proaspata,
  • putina sare,
  • esenta de vanilie,
  • untura pentru prajit,
  • zahar vanilat,
  • frisca
  • dulceata (eu am folosit si praf de ciocolata pe o parte din papanasi)

Pentru  ordinea ingredientelor aveti fotografia cu reteta originala. Cel mai usor se fac gaurile prin invartirea papanasului cu un deget bagat in interiorul lui.

Abia am avut timp sa ii fotografiez, ca au disparut imediat.

Azi am facut placinta de iaurt, dar n-am mai avut chef sa fac poze. Va spun maine cum a iesit.

Pofta buna!

Etichete:, ,

About Docica

Un alt fel de cameleon. Mai multe gasiti in textele mele.

Lasă un răspuns

