Convalescenta

Daca mai asteptam 10 zile se implineau exact 2 luni. O convalescenta lunga si lenesa. A se citi metaforic! Cum am mai zis, am nevoie de pauze. Cu cat aerul e mai putin, cu atat somnul mai lung. O vreme pretextul a fost o raceala nebuna. Apoi nu’s ce sarbatoare… apoi nimic. Mi-e ciuda ca blogul mi-a rapit scrisul pe hartie. Poate ca nu a fost niciodata al meu si doar am gasit o scuza convenabila sa renunt la inca o pasiune din cele 1000.

Sa revenim la lucruri mai pamantesti. Imi place mult cand descopar prin Galati imaginile astea:

ImageImageImageImageImageImageImage

Nu stiu cine le realizeaza si nici nu vreau sa aflu. Imi place doar ca exista. Mi-as dori sa fie mai multe. Le simt ca pe surpriza provocata de o floare descoperita in zapada de martie, ca pe o scrisoare intr-o sticla gasita in valuri, ca pe un mesaj dintr-o carte de Edgar Allan Poe.

Mai sunt trei luni si vine vara!

About Docica

Un alt fel de cameleon. Mai multe gasiti in textele mele.

3 responses to “Convalescenta”

  1. Iulia Kelt says :

    Eu merg destul de des prin Galați cu un prieten și facem fotografii 🙂 Relaxarea e totală.

    • Docica says :

      mi-ar placea si mie asta. din pacate pentru mine si faptul ca merg pana la billa e o realizare. cand ai un pui de 1 an jumate acasa si dusul gunoiului e o treaba importanta ! (logic, asta cand nu ai vreo bona…care eu nu am una. sic!)

  2. Andrada Miruna says :

    Sa le vezi pe cele din Timisoara. Aici un exemplu… http://www.panoramio.com/photo/38617054

Lasă un răspuns

