Fara gluma

E o zi in care am nevoie de aer si de padure. Prea multe se uita si prea putine isi pastreaza aroma de inceput. Amintirile false sunt prea reale, iar sentimentele primare se prafuiesc. Mereu caut in oameni noi chipuri vechi. Nu asta facem toti? Nu am drame personale sclipitoare. Si nici pasiuni obsesive. Am doruri ascunse si dureri mici. Ma chinuie curiozitati de copil si sperante firave. Urmatorul pas va fi cel corect. Urmatorul va fi mai sigur. Spre inapoi.

Nu e un text trist, desi pare. Ba din contra, un text in spatele caruia se ascunde un suras. Azi mi-am comandat Opere I, de Gellu Naum. Ma traverseaza o senzatie ca de copil in dimineata de Craciun. Si-mi spun ca nu-mi pasa daca studiul la care ma inham o sa fie refuzat fara comentarii. Dar imi va pasa. Eu am facut mereu ce mi-am dorit si le-am facut pe toate atunci cand mi-am dorit.

E o zi in care am nevoie de aer suprarealist si de padure cu crengile in sus. Prea multe se onduleaza colorat in mine si prea putine isi merita urma lasata in suflet. Amintirile despre un eu temerar sunt prea putine.

Mereu caut chipuri noi in oamenii vechi.

Etichete:, , ,

About Docica

Un alt fel de cameleon. Mai multe gasiti in textele mele.

Lasă un răspuns

