Clip de vara

Sunt epuizata, desi sunt in concediu de aproape doi ani. M-am obisnuit intr-atat cu marea, incat am uitat ce inseamna sa  te antrenezi pentru munte. Vreau apa sarata si liniste. Mi s-a dat mai mult decat am cerut. Mult mai mult. Si mare si munte si timp. Uneori am prea mult noroc. As da si altora, de as putea. Mi-e atat de somn ca nu pot formula prea multe cuvinte odata. Pe hol asteapta doua rucsacuri. O punga de jucarii si un sul de hartie igienica. Mi-e mila de brazii care ard la televizor si de oamenii care se transforma in sardine la Mamaia. Nu-i inteleg.

Zilele care vin imi aduc teme de studiat, inspiratie si aer. Antonia are accente ciudate: mooooooommmy! go-noooiiii! Ma tot indemn sa scriu cuiva pentru niste poze si sa incarc pe facebook niste cani colorate de mine. Frumoase-foc! Starea de lehamite nu face bine nicicui. Empatizez prea tare.

Maine, pe vremea asta, o sa am picioarele sarate si inca o „prima data in viata”.

 

 

Etichete:, ,

About Docica

Un alt fel de cameleon. Mai multe gasiti in textele mele.

Lasă un răspuns

