Cu pasi repezi spre altceva

Mai am puțin si schimb prefixul. Da’ puțin de tăt! Și tot atât de puțin simt asta. Nu o sa stau acum sa fac filosofia chibritului și liste demne de Bridget Jones. Mi-e cam somn, maine dimineața începe încă o săptămână agitată și un mesaj lung, scris unui prieten, m-a cam epuizat. Dar cum am deschis o portiță spre trecut  mi-e lehamite de exprimari dulci de fetițe pisicoase.  Ce să scriu în plus față de miile de articole din blogosferă?! Față de sutele de mii de articole din revistele glossy?! Nici nu vreau să pretind că inventez apa caldă.  O să afirm ceea ce simt mulți, ce strigă unii și ce vor descoperi alții. Că nu îmbătrânim, ci doar devenim mai… altfel. Și in virtutea faptului că un nene bătrân și, crede el, înțelept, de prin Orientul exotic, a anunțat ca după ziua mea vine un fel de pseudo-apocalipsa, fara energie, dar cu fulgere…cum o mai fi și asta chiar nu pricep…mă tot gândesc ca mi-e bine. Că la cca. 30 de ani (măcar apuc sa petrec și eu în liniște până la sfârșitul unei părți din lume, ca cică nu moare chiar toată!) am facut de toate și am încercat destule. Or fi picioarele mai lungi și suple la 16 ani, o fi pielea mai trandafirie la 18 și fuga în club mai aventuroasă, dar la 29 nu te crede nimeni curvă doar pentru ca faci sex, nu stă nimeni treaz până la 2 noaptea și nici nu te așteptă cu fruntea încruntată acasă, nu trebuie să scoți buletinul pentru un pahar cu niște cuburi de gheață… Prietenii vechi sunt cu adevarat vechi, petrecerile cu ei devin legende, iar responsabilitățile poartă cu ele o libertate mai dulce.

Imi plac bătrânii mei prieteni, mi-s dragi rău prietenii mei tineri, e timpul unor adevăruri sănătoase și a unor acțiuni mai clare. Sunt momente pe care le pot savura doar acum si lucruri de care imi este dor. Sunt raspunsuri pe care le astept, planuri la care tremur si o iubire implinita.

Pana la urma totul se rezuma la incredere.

Etichete:, , ,

About Docica

Un alt fel de cameleon. Mai multe gasiti in textele mele.

One response to “Cu pasi repezi spre altceva”

  1. eumiealmeu says :

    spor-t pentru schimbarea prefixului. 🙂
    știu că unii s-ar duce descrescător, când e vorba de vârstă, dar ce să facem, trebuie să acumulăm.
    spor-t la acumulat de fericire și înțelepciune. 🙂

Lasă un răspuns

