Intre cutit si pensule

Image

Pentru toate exista o prima data. Pentru mine, asta a fost primul dovleac sculptat (bine, bine, am mai hacuit eu si niste pepeni in trecut, dar aia erau, cum am spus, pepeni). Asa ca nu ma judecati prea aspru! Pana la urma tot am transformat moda asta occidentala intr-un motiv sa mai desenez inca o pisica.

Maine e o alta zi de vara… din noiembrie. As fi ipocrita sa afirm ca nu-mi place. Astept cu emotie si curiozitate un viitor in care sa-mi serbez ziua de nastere doar in tricou. Cum decembrie nu e prea cunoscuta pentru caldura ei, chiar ar fi o minune.

Azi sunt dispusa la minuni. O zi de joi in care am ras cu lacrimi si in care secretele rautacioase raman doar ale noastre. O seara de povesti (fara monstri, doar cu prosti) si de filme (fara prosti, mai degraba cu monstri).

Ma macina obsesii mici si dulci, ma gandesc la o papusa Momji, la o anumita papusa pe care mi-o doresc de prea mult timp si la cutii in care sa ascund cadouri viitoare. Degetele mele se ascund in pete galbene si negre de acrylic, iar sufletul intr-un tricou gri.

Piese de puzzle sunt imprastiate pe un fotoliu si piesele de lego, pe covor. Solutia ar fi sa-mi iau matura si sa zbor spre fata ascunsa a lunii.

Si acolo, pe luna, pentru toate exista o prima data.

Etichete:, ,

About Docica

Un alt fel de cameleon. Mai multe gasiti in textele mele.

Lasă un răspuns

