„Take this kiss upon the brow!”

Image    Mi-e teama de unele cuvinte, mie cea care se lauda ca nu are fobii. Mi-e teama de nimicuri mai mult decat de lucruri grave. Am asteptari de oameni, dar nu am asteptari de la ei. Azi sunt semi-fericita. Ai fost vreodata asa?

Din toata zapada cazuta intr-un ianuare primavaratic am putea face un enorm om de zapada. Ne-am pune manusile si caciulile deoparte, morman, iar de sub ele ar iesi chipuri de copii, copiii din noi. Am alerga, am transpira, am aduna cu palmele, cu pumnii, cu picioarele, bucati de zapada moale si am lipi peste globul gigant al omului nostru. Ne-am construi pe noi acolo, grasi, diformi si caraghiosi. Am sti sa radem, sa ne auto-ironizam cu-n morcov in loc de nas si sa ne incheiem haina alba ce ascunde doar raceala, cu nasturi negri, de pamant. Ne inchidem falsa puritate cu noroi.

Ne-am lua de maini si am face o hora in jurul zeului efemer.

Pe cine alegi sa tii de mana in hora asta? In hora cui intram? E doar o hora cu incantatii si descantece, hora de razboinici si de Iele, de dans vindecator si vartej halucinant. Ne vedem, deodata, eroi ai propriului basm. Nu suntem modesti, iar masca ne maguleste.

Ne simtim puternici in armura noastra stralucitoare, de cavaleri pe cai albi. Dar ne oprim pe drum, obositi, domnite adormite asteptand saruturi care sa ne trezeasca.

Uneori cavalerii ne saruta pe frunte, alteori pe gura. Dar toate saruturile ne trezesc intr-un fel; toate ne deschid ochii.

Unele saruturi se deghizeaza uneori in cuvinte.

Etichete:, , , , ,

About Docica

Un alt fel de cameleon. Mai multe gasiti in textele mele.

Lasă un răspuns

