Scrie-mi!

Sunt lucruri pe care puterea nu ți le oferă. Sunt răni pe care o coajă de nucă le poate închide. M-am tăiat astăzi într-o hârtie și mă gândeam cât este de ironic să doară hârtia! O coală albă, mai discretă decât orice, își întorcea muchia spre degetele mele, deopotrivă de ascunse printre literele tastaturii.

Sunt ambiguă și patetică. E 10.30, cam noapte, cam rece și cam ploaie. Mâine e ziua mea. De fapt nu este, ca nu îmi aparține, nu o dețin cu acte și oricum trece în 24 de ore. Mâine doar mai fac un an în plus. Unul pe care nu îl mai recunosc, nu că l-aș refuza, ci doar ca nu îl înțeleg. Și-mi vine sa scriu mesaj anapoda, absurd, sumbru…apoi închid. Închid și pagina și pe mine. Oricum mesajul nu are răspuns. Știu de ce. Sau doar îmi spun că știu. Asta nu mă calmează, doar mă oprește.

Sunt prea ambiguă, copilăros de patetică. Iar pentru tine sunt doar cuvinte înșirate într-un text.

Mâine o sa spun mulțumesc. De prea multe ori minus unul.

Blogul nu-l scriu pentru suflete adânci, pentru prințese sensibile, pentru vreo rațiune superioară…articolele astea nu le scriu pentru nimeni (spune scriitorul aruncându-și jurnalul în fundul sertarului). Și totuși e atât de discret încât discreția lui iese în evidență până când foaia începe să taie și să usture.

Azi răspund.

Etichete:, , ,

About Docica

Un alt fel de cameleon. Mai multe gasiti in textele mele.

Lasă un răspuns

