Hurt

Nu prea îmi fac planuri. Viața e prea ironică să le fac. Azi mă ustură gâtul, am nasul înfundat și moț, o durere de cap. Asta pe lângă faptul că sunt sechestrată în casă din alte motive. Și nici măcar nu știu cum să reacționez. Am amorțit în ”ziua cârtiței”. Tu ce faci în situații din astea? Poate că uneori te simți așa fără niciun motiv, iar alteori nici nu-ți dorești să ieși din starea asta.

Zilele astea sunt prea roșii. Zgomot, liste, insistențe… ne prefacem că nimic nu ne dărâmă, că luptăm și supraviețuim. Dar uneori ne agățăm ancorele de tot ce prindem în jurul nostru, fără să vedem că tragem malul după noi.

Ce-o să faci mâine? Dar peste două zile? O să zâmbești în fața bradului, privind absent globurile? Mergi la cumpărături și mai treci o sticlă în plus pe listă? Te uiți la Singur acasă? Hmmm, nu cred. Sau cauți ochii ăia care să-ți răspundă?! I-ai găsit deja? Citeam o glumă zilele astea: Dacă plângi în fiecare zi din relația ta, ar trebui să te întrebi dacă nu cumva te întâlnești cu o ceapă!

Mă dor și gândurile și e unul din puținele momente în care nu-mi pot face un ceai singură. E un moment în care sună bine o pernă și Johnny Cash.

Etichete:, , , ,

About Docica

Un alt fel de cameleon. Mai multe gasiti in textele mele.

Lasă un răspuns

